Όσο ο ανταγωνισμός ανεβαίνει, την στιγμή που η Ρωσική discount Mere έρχεται στην Ελλάδα και ψάχνει ακίνητα σε περιοχές άνω των 25.000 κατοίκων και συνεργάτες-προμηθευτές, η Lidl «ρίχνει» στην αγορά την Lidl Plus.
Η Lidl Plus είναι η προσωπική ψηφιακή κάρτα καταναλωτή, η οποία δίνει πρόσβαση σε ειδικές προσφορές, σε κάρτα ξυστό μετά από κάθε αγορά, σε διατήρηση αρχείου αγορών κλπ.
Μέσω smartphone οι καταναλωτές θα χρησιμοποιούν την κάρτα τους στην ειδική εφαρμογή η οποία θα λειτουργεί από 21/9 και θα λειτουργεί και offline (χωρίς δεδομένα ή wifi δηλαδή) και θα έχουν πρόσβαση στην ειδική εξατομικευμένη ψηφιακή πλατφόρμα προσφορών.