Ένα πρόσωπο έμπειρο επέλεξε ο Δήμαρχος Καστοριάς Γιάννης Κορεντσίδης, να αναλάβει την νέα αντιδημαρχία Διοικητικής Μέριμνας, Καθημερινότητας και Εξυπηρέτησης του Πολίτη και πρόκειται για τον δημοτικό σύμβουλο Στέλιο Φουλιρά.
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της δημοτικής Αρχής του μεταβιβάζει την οργάνωση, το συντονισμό, την παρακολούθηση και τον έλεγχο των λειτουργιών της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, που περιλαμβάνει τα Τμήματα: α) Υποστήριξης Αιρετών Οργάνων, β) Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου, γ) Ανθρώπινου Δυναμικού, δ) Διοικητικής Μέριμνας , της Διεύθυνσης ΚΕΠ, που περιλαμβάνει τα Τμήματα: α) Εξυπηρέτησης Πολιτών, β) Εσωτερικής Ανταπόκρισης , της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και μόνο για το Τμήμα Δημοτικής Περιουσίας και Κτηματολογίου και της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής και μόνο για το Τμήμα β) Τμήμα Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ).
Η Αντιδημαρχία επίσης είναι αρμόδια για την μέριμνα της καθημερινής καταγραφής, παρακολούθησης, επίλυσης των πάσης φύσεως προβλημάτων των δημοτών, μέσα από τη συνεργασία και τη συνδρομή των καθ’ ύλην αρμόδιων Αντιδημαρχιών, Δ/νσεων, Υπηρεσιών του Δήμου.
Ο Στέλιος Φουλιράς, δραστήριος στα κοινά, έχει ζήσει στην πόλη της Καστοριάς και στην Μεσοποταμία και έχει καλή γνώση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο δήμος. Όπως σχολιάζεται από όσους γνωρίζουν πρόσωπα και καταστάσεις στον δήμο Καστοριάς, είναι μία σωστή επιλογή που φέρνει την απαραίτητη δυναμική στη διοίκηση που ο ίδιος δείχνει έτοιμος να βάλει τα δυνατά του.
Οι νέες αρμοδιότητες
– Τήρηση των νομοθετικών και κανονιστικών διατάξεων που ισχύουν και ρυθμίζουν τις σχέσεις του Δήμου με το ανθρώπινο δυναμικό.
– Διαχείριση υπηρεσιών και ανθρώπινου δυναμικού.
– Σχεδιασμός και εισήγηση βελτιώσεων και παρακολούθηση της εφαρμογής όλων των διαδικασιών που σχετίζονται με την Διοίκηση, την απασχόληση των εργαζομένων και σύμφωνα πάντα με τις ισχύουσες διατάξεις.
– Μέριμνα για τη φύλαξη, ασφάλεια και καθαριότητα των κάθε είδους εγκαταστάσεων του Δήμου.
– Μετακινήσεις και μεταφορές του προσωπικού του Δήμου.
– Την λειτουργία των ΚΕΠ
– Συντονισμός διαδικασιών ανταλλαγής ακινήτων.
– Διατήρηση και προστασία της ακίνητης Δημοτικής Περιουσίας και των κοινοχρήστων χώρων του Δήμου.
– Επιμέλεια εκμίσθωσης και μίσθωσης της κινητής και ακίνητης περιουσίας του Δήμου.
– Εφαρμογή ΤΠΕ και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Δήμου.
– Την εφαρμογή και λειτουργία του πληροφοριακού συστήματος ΙΡΙΔΑ.
– Μέριμνα για θέματα που απασχολούν σε καθημερινή βάση τους δημότες.
Βιογραφικό
– Πρόεδρος ΔΕΥΑΚ
– Αντιπρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου
– Αντιπρόεδρος Μπαϊρακτάρειου Ωδείου Καστοριάς
– Δημοτικός Σύμβουλος
– Μέλος συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
– Μέλος αθλητικών συλλόγων
– Απόφοιτος Γενικού Λυκείου Καστοριάς Αγγλικά (βασικό επίπεδο)
– Παντρεμένος με δύο παιδιά.